Raya 2018

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Selamat Hari Raya.

Maaf andai aku tercakap sesuatu yang tidak sealiran dengan panel circuit dalam fikiran aku, umpamanya berlaku litar pintas apa yang aku cakap kadang bukan apa yang aku maksudkan.  Lepas dari tu aku pun menyesal kenapa aku cakap macam tu kenapa aku jawab macam ni, its just not my forte. Perbendaharaan kata aku adakalanya kurang tepat dalam menyampaikan makna sebenar, mungkin kodeks ku yang kompleks, adakalanya juga susunan nada aku terabur , namun dekat di lubuk hati ini tersimpannya niat yang luhur dari seorang yang lurus (inesen jadi-jadian)

Selain itu, maaf juga untuk kekhilafan rutin seperti typo , buat lawak yang tak kelakar, tak cukup idealistik untuk berbual semua hal termasuk hal tepi kain orang, memilih untuk tidak peduli,kadang-kadang tak sengaja lebih hensem daripada korang, sibuk dengan entah apa-apa, post gambar tak berbaju, terpakai berus gigi, liverpool kalahkan team korang, annoy you with my fb updates, terpaksa menolak cinta awak, kadang-kadang tak sengaja lebih hensem daripada korang (terasa sangat berdosa, serius), maaf juga andai ucapan maaf ini tidak mencapai kesempurnaan maaf hari raya secara lazimnya.

Maaf Zahir Batin.


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments:

PeRdU cINta said...

Salam Aidilfitri Maaf Zahir Batin.

Aku Pakar Blogger said...

SALAM AIDILFITRI....DAN SALAM INTRO BRO...

Zhi said...

Selamat Hari Raya. Entah Syawal ke berapa ntah hari ni.

Fnd Rocka said...

selamat hari raya

Fnd Rocka said...

selamat hari raya

Fnd Rocka said...

selamat hari raya