REPLY

Baru siap godek template blog ni. Setelah sekian lama tak kemas-kini, rasanya aku perlukan suasana yang baru atau lain supaya 'udara' tak terpekung.

Target utama aku template tu biar minimalis dan reliable.

Kemudian, dah lama berada dalam penangguhan, aku nak yang ruang komen tu ada butang reply. Yang buat aku kurang engage di ruang komen sebab takde butang komen la, tak menarik kalau nak komen dia appear as another comment instead as reply.

Jadi bertangguh sebab aku ingatkan kalau nak bagi ada butang komen tu kena tukar template terus, atau ubah coding, tu yang aku malas. Tapi, rupa-rupanya ada kaedahnya nak bagi ada butang komen. Dah bertahun sekarang baru aku tahu. 

Rujuk gambar di bawah:




Lepas ni mungkin aku akan reply balik (jika perlu) komen-komen di entri terdahulu.




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

5 comments:

noor azlan said...

Kadang2 setting blog ni boleh buat pening kepala kan... Alhamdulillah dah selesai ya... boleh la reply komen nanti...

Fnd Rocka said...

kalau tak minat/bukan kepakaran memang pening kepala

Azirahman said...

Hi fr...bw sini

Fnd Rocka said...

Dei..itu automatik, masa tukang komen tu tulis komen beliau bubuh web mende.

Maria Firdz said...

Kadang simple je setting tu tali tak explores rasa macam susah je..