#Grabfood Done Bazaar 2017


Bazaar Ramadhan 2017


Tahun ni dah 2 kali cubaan aku ke Bazaar Ramadhan berdekatan rumah.

Pertama kali pergi lebih kurang pukul 4:30 tapi dah menyemut orang berpusuan, nak park kereta pun tak ber-ruang, terus aku buat u-turn dan pulang menunda hasrat di hati. Aku memang alerjik nak menyemak-nyemak dalam keramaian.

Kali kedua pun cerita yang sama, kali ni aku u-turn dan pergi Tesco beli air mangga dalam kotak, itupun sebab mak aku ada whatsapp kirim beli air sedap kat bazaar. Memandangkan aku tak jadi pergi bazaar, at least aku tak pulang bawa muka seposen sahaja.

Kali ketiga, pukul 3 suku lagi aku dah sampai bazaar, matahari pun terik lagi, siap-siap parking kereta port baik lepak jap tunggu bazaarian bukak payung sambil baca suratkhabar. 

Mengagau jugak pusing cari makanan, dahlah takde direktori. Sambil tu terfikir sejenak kan bagus kalau ada orang atau aplikasi yang amik upah jadi ejen mengharungi bazaar, membeli dan menghantar terus ke rumah, bagilah nama Grabfood.

#Donebazaar
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comments:

cinta said...

Bernas la idea tu.