Girly Talk

Confessions of Lelaki Kacak 


Meskipun aku tak suka caci maki, aku sebenarnya lebih alahan kepada girly talk. 

Kalau keluar dengan sebilangan perempuan, yang nice-nice bila bercakap, berselang-seli dengan gelak girly yang entah apa yang kelakar, menanam tebu di bibir, terus aku rasa nak bawa diri ke Pergunungan Himalaya atau yang jauh lagi. 

Tapi tu lah, biasanya, bila dah ter-join agak sukar untuk lepas, dah jadi macam kura-kura yang terlentang.

Bila orang sedar akan riak azab dan seksa kat muka aku, berilah alasan mengantuk ke, sakit perut ke, demam ke untuk jaga hati perempuan, kemudian aku sambung terlentang seperti kura-kura.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

cinta said...

Tu la lain kali jgn mudah terjebak dgn girls.. (sila baca dgn tone gedik sket dgn giggles)

Noor Maizan said...

HAHAHAHA...tapi jangan lari nyorok masuk cengkerang nanti depa merajuk. :P