Rezeki Berbuka Puasa di Subway

Hari ni aku berbuka puasa kat tempat makan kegemaran aku SUBWAY

Aku pun macam biasalah customized aku punya menu, bagi yang tak tahu, kalau nak order Subway kena melalui 7 langkah yang wajib seperti gambar di bawah.

makan subway


Lepas selesai semua step, aku pun amik cawan subway untuk diisi dengan air Lemon-T.

makan subway


Masa tengah isi tu aku boleh pulak terleka, air sampai penuh dan melimpah.

Tindakan refleks aku , aku hirup air Lemon T tu laju-laju. Laju betul tak pandang kiri-kanan langsung.

Padahal lagi setengah jam baru masuk waktu berbuka. Inilah yang orang kata, rezeki dari langit.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

13 comments:

Ana Jingga said...

boleh percaya ke cite FR ni haha :)

Fnd Rocka said...

saya pun sukar mempercayai tindakan refleks saya tu

Unknown said...

hahaha..ye ke???melampau betul..nak kena rotan nih..heheheh

Mario said...

untungler

eelleenana said...

Untung, hilangkan dah dahaga

Unknown said...

Hahahaha.. so kira batal ke tak eh puasa hari tu?

Unknown said...

Hahahaha.. so kira batal ke tak eh puasa hari tu?

Emy Effendi said...

hahaha, adei :D
rezeki betul tu..

adkdayah said...

hahahaha...adakah benar anda terleka?

kak gojes said...

wei...sengaja minum ni..bukan terleka

Fnd Rocka said...

hamboi

aboya said...

untung laa terhirup air...

Wayne Harraz said...

rasanya, tindakan refleks fr yg sy plg percaya apabila awek kaunter tu bg dekat tangan fr, lalu, MAKANAN itu PURA-PURA JATUH, lalu fr terus memakannya.......... klu macam ni sy percaya.....