Prank Paling Dasyat - Terhempas Kapal Terbang

Prank Paling Dasyat 

Sejak aku kecik memang selalu tonton program TV yang mengenakan orang, kalau kat Malaysia ada Kamera Apo? dan kemudian Bang Bang Boom. Tak cukup dengan televisyen, kat radio pun ada panggilan hangit. Begitu banyak rancangan yang sewaktu dengannya, cuma nama dan channel saja yang berbeza-beza.

Seronok kan kenakan orang? Lepas tu kita tengok kekek-kekek kan orang yang terkena. Kiranya ni salah satu cabang hiburan dan gurauan lah kut, asalkan tak keterlaluan aku sempoi je.

TAPI


Hari ni aku baca satu tajuk "Paris Hilton plans 'to sue Egyptian TV show over controversial plane crash prank that left the screaming star fearing for her life". Ini kes terbaru, aku rasa memang tak agak-agak lah perkena orang lagu tu. 

prank paling dasyat


Memetik dari sebuah laman web yang aku tak rajin nak terjemah:

once the plane she boarded was in the air, hired actors convinced her its engine was malfunctioning and that she and her fellow passengers were doomed to plummet to the ground.

The show creates concerning smells, sounds mock-alarms and maneuvers a huge nosedive to convince Paris that there’s no saving the aircraft. “What the f—!” she screams through tears as a pair of actors jump out of the vessel with parachutes to spare themselves from the fake-danger.

After it was revealed she’d been duped, Hilton appeared to take the stunt in stride  However, TMZ has reported that she’s not taking too kindly to the stunt any longer, and is suing the producers of the show for causing emotional distress and making it more difficult to fly for business.

“Scariest moment of my life. I believed the plane was going to crash & we were all going to die,” she tweeted


Gila EKSTRIM program depa, aku kalau orang main-main berita kapal terbang terhempas pun aku dah SAKIT HATI, ni bayangkan kita ada kat dalam kapal terbang tersebut dia boleh main-main kapal terbang terhempas? 

(Geleng-geleng kepala)

Secara peribadi, Prank paling dasyat yang pernah orang kenakan aku...

Masa duduk asrama dulu, rakan sebilik aku pernah sorok aku punya handphone, aku punyalah cari sampai ketiak basah, dah penat aku cari..aku pun mengalah..dalam kepala masih kusut.

Tak lama lepas tu, kawan aku selamba kodok hulur handphone kat aku pastu kehkeh. Nasib dia baik sebab masa tu aku belum jalani latihan ninja, kalau tidak mungkin dah tersangkut dia kat tiang lampu.



Rujukan: 
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-3144598/Paris-Hilton-plans-sue-Egyptian-TV-plane-crash-prank.html
http://popcrush.com/paris-hilton-plane-crash-stunt-sue/?trackback=tsmclip

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

6 comments:

Scha Nazri said...

hahahaha kesian gak dengan paris ni. nampak gila muka takut dia. hehe

Fnd Rocka said...

gila kau tak takut..ha ha

Inani Hazwani said...

Wuuuuuu. Kantoii bawak phone gi asrama :P

khatyaiman said...

agak2 sekarang silat ninja dah berapa jurus tue FR..kuikuikui

Unknown said...

memang gila arr prank macam tu...
dibuatnya Allah kata kun fa ya kun time tu camne producer rancangan tu nak menjawab ehh..
MasyaAllah...

duniaaaa... duniaaaaa...

dah takde mende extreme lain ke nak buat oiiii... :(



p/s : bab jurus ninja tu errmm...errmmm.. tak percaya langsung.. prank je eh...? :p

arzmoha said...

takut juga mati tu.

prank sorok henpon. hmmm FR nangis tak