Spek Mata Patah

Lebih kurang beginilah kejadiannya, tapi gambar ni aku pinjam google.
Sebenarnya aku nak beritahu sesuatu,iaitu tentang spek mata aku yang telah patah, kalau korang tak mahu tahu korang boleh berhenti baca sekarang aku tak paksa. Aku peduli mende.









Ok nampaknya kau masih teruskan pembacaan. 


 Maknanya kau nak tahu lah ye?? 

Spek mata aku dah patah di bahagian penghubung di antara bingkai dan tangkainya. 

Aku mintak wanita kegemaran belikan gam UHU, bila dicuba sambungkan guna gam UHU tetap tak boleh jugak. Sebelum ni guna gam biasa lagilah tak boleh.huhuhu. 

Di tempat kerja masa waktu lunch aku singgah kedai serbaneka untuk beli gam gajah, gam gajah ni aku consider kuat lah sebab ada gambar gajah. Memang kuat melekatnya! 

Aku bubuh gam gajah tu di antara bingkai dan tangkai kemudian aku tekan-tekan untuk beberapa saat supaya kukuh lekatannya. Ternyata, sangat kuat gam gajah ni. Cukup melekat. 

Tapi bukan benda patah tu yang melekat, jari aku pulak yang melekat kat spek mata tu. Puii! . 

















Sekarang korang dah tahu dah lah, nak apa lagi. Aku tengah geram ni spek mata patah.
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

13 comments:

Inani Hazwani said...

Hahahha :P Terlekat lagi ke jari dekat spek tu :P
Terima kasih efg sebab bagi sokongan pada Nani. In sha allah sikit2 saya bina balik semangat diri :)

Ana Jingga said...

kuatnya gam gajah ye FR, agak2 klu patah hati boleh kan gam balik dgn gam gajah ni.

Unknown said...

Kalau spek patah, boleh bad mood 24/7

Salam kenal ^^

Zyra Roxx said...

bhahahahaha! pernah lalui situasi yang sama dgn speck itam, last2 semua masuk tong sampah, jari melekat dan kesat =.=

izzeyda said...

gam gajah memang, kalau kena tangan rasa tak selesa jer.. dia mintak spek baru laa tu..

Amelia said...

hahahahahaha..... nasib la. seronok sangat nak gam. kan dah terkna

arzmoha said...

Macam lawak hambar. Silap pula baca ENTRY sahur dua gadis baru baca ENTRY ni.

Lepas ni guna gam 3seconds

Eny Abdullah said...

sapa suruh bubuh gam kat jari tuh hahahahhahaa

Wayne Harraz said...

selamat lah jari melekat. ce bayangkan kalau mata melekat dkt cermin mata tu

adkdayah said...

haha..sapa suruh pi pegang gam gajah tu, nasib tak bertukar jadi gajah..haha

kak gojes said...

akakakak...memang kuat gam gajah ni sbb ada gajah..gam uhu ..ada uhu jer..uhu tu apa?...padan muka ko fr jari ko yg kena gam gajah

afifah said...

weyh paham sangat. cukup anti nak pakai gam gajah tu sebab tak nak melekat. tapi gam tu la paling kuat.

// afifahaddnan

FRADESY RIRITIA said...

Hai semua

Nama saya FRADESY RIRITIA, saya berasal dari indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu anda semua kebenaran, setiap orang yang anda lihat pada catatan mereka di blog dan laman web ini adalah pencuri (SCAMMERS), saya telah menjadi mangsa cerita mereka dan mereka telah merosakkan hidup saya.
Saya tidak di sini untuk memberitahu anda kisah bagaimana saya ditipu dan bagaimana saya kehilangan banyak wang kepada mereka.

Saya di sini untuk memberitahu anda SYARIKAT PINJAMAN sebenar dan sahajalah yang ALLAH hantar untuk mengubah hidup saya, mereka adalah SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL, mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen yang diiktiraf dan dibiayai oleh WORLD BANK.

Mereka adalah satu-satunya syarikat pinjaman tulen, mereka mempunyai syarat dan syarat pinjaman yang cukup besar, untuk menutup semua pinjaman mereka mampu dimiliki dan cepat dilunaskan tidak seperti syarikat palsu lain yang anda lihat di sini dalam talian yang akan mengambil wang anda tanpa mengeluarkan pinjaman anda,
Tolong jangan tertipu oleh saksi yang mempunyai nombor dan whatsapp indonesia, mereka semua penipu, bagaimana syarikat individu boleh memberi pinjaman ?, itu harus menjadi pertanyaan pertama anda.

Rakan-rakan saya di Asia, saya mohon anda mendengarkan saya ketika saya bersumpah kepada anda dengan nama Allah, bahawa saya mengatakan kepada anda semua kebenaran, Syarikat ALL GLOBAL GRANT LOAN, satu-satunya syarikat yang boleh dipercayai dan mereka akan memastikan anda menerima pinjaman anda setelah anda menyelesaikan proses pinjaman seperti yang diperlukan.
Mengapa anda tidak menjadi antara berita baik ini dengan menghubungi mereka segera jika anda SANGAT MENARIK untuk meninggalkan perjuangan kewangan anda dan meningkatkan tahap kehidupan anda, berikut adalah EMAIL allglobalgrantloan@gmail.com.

Anda bebas menghubungi saya di EMAIL fradesyriritia12@gmail.com saya untuk maklumat lebih lanjut, saya dengan senang hati akan mendengar anda berkongsi kisah kebahagiaan anda sendiri.
Terima kasih semua, dan semoga ALLAH memberkati SEMUA PINJAMAN PEMBERIAN GLOBAL kerana memberi saya kegembiraan baru ini.

NAMA Syarikat: SEMUA PINJAMAN GRANT GLOBAL
EMAIL Syarikat: allglobalgrantloan@gmail.com.
Whatsapp Syarikat: +1(304)997-4034
E-mel Saya: fradesyriritia12@gmail.com