Kekeliruan


Aku balik dari Kelantan wedding saing, kat airport Kota Bharu duduk sebaris dengan pemain-pemain bola PDRM, ingat nak salam dan tanyalah apa cerita semalam lawan Kelantan,tapi  risau dianggap nganjing lak kalau dorang kena tibai , bila tengok result kat website, Kelantan 0 - 4 PDRM , power..tapi kenapa sorang-sorang muka macam kena pukul, buatlah berlagak sikit.

Sampai di KLIA2, terus cari toilet, perut memulas tak tahu apahal, lepas tu sambil nak naik transit singgah sekejap kat kedai pakaian sukan, ada diskaun sempena pembukaan kedai, tulis kat situ RM50, aku pun tanyalah kat jurujual "Semua Rm50 ke?" . Jurujual kata "Ya,semua RM50". Aku tanya lagi nak sahkan "Semua ni?". "Ya,semua RM50 bang", jawab jurujual lagi.

Murah sangat semua rm50, aku tengok ada dalam 3 baris baju jugaklah, aku tak larat nak angkat semua bawa balik, jadi aku pun amiklh 2 helai je, sampai kaunter dia kata kena bayar RM100. Kenapa kalau beli semua dia kira RM50, tapi beli 2 helai je lebih mahal pulak harganya sampai RM100? Agak-agaklah nak tipu aku pun. Kojaq.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

7 comments:

cinta said...

Kau org ke alien?

Fnd Rocka said...

orang..knp,kalau alien dapat murah ke

Perempuan Patah Hati said...

buka kedai sendiri la. semua free.

Fnd Rocka said...

raijn kau baca blog aku eh perempuan..avatar kita nak dekat sama.haha

cinta said...

Sah kau mmg alien. Ahaha..

AkuBukanLelaki said...

hahaha..kalu semua RM50 mcm yg ko pikir tu,aku pon nak

impian said...

ahahhaa sumpah ngekk ahahha..