Merajuk

Masa berfesbuk aku nampak satu barang yang aku minat nak beli letak kat rumah, boleh lipat dan boleh masukkan dalam bonet kereta. Menarik. Aku pun PM untuk keterangan lebih lanjut sebagaimana kehendak seller.

Selang beberapa minat, seller pun hantar serba sedikit butiran menerusi inbox, tapi lepas baca baris pertama mesej tu terus aku tak jadi beli dan tak teruskan baca details, bukan sebab harga mahal tapi sebab dia taip 'hi sis..'

Aku perati profile picture sendiri, rasanya dada aku nampak slim je.

#Merajuklahnikiranya
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

impian said...

ahahahhaha ak suka bca entry ko sumpah terhibur.. btw majoriti pompuan yg selalu beli on9.. len kali letak muka jakie chan, baru tak trsalah jantina ahahaa

Fnd Rocka said...

terima kasih.

muka aku dah maskulin habis dah.kahkah