Mengelat

Hujung minggu lepas,main bowling dengan seperjuangan, kami taruh siapa markah paling longkang sila belanja makan, tamat game keputusannya korang pun tahulah bukan aku,selamatlah bajet, tapi bila keluar dari pusat bowling nampak pulak pusat karaoke berjiran, perut yang tadi terasa lapar..kami suapkan mikrofon.

Kalau karaoke aku macam biasalah korang pun mesti dah dapat agak, kalau nyanyi lagu Amy Search memang sebijik macam Amy Search, kalau nyanyi lagu omputeh,memang omputeh sangat bunyinya . Tapi bukan mudah, ada syarat-syaratnya. Pertama kena fokus, kedua yang paling penting ON vokal original singer. Itu je.

Tu yang bila ada kenduri kahwin orang suruh aku nyanyi karaoke, nak menunjukkan aku jenis sempoi takde masalah dan taknak mengecewakan hadirin, aku request satu lagu,tajuk lagu tu setahu aku memang belum wujud lagi, kemudian selepas 5 minit deejay beritahu lagu tu takde dalam koleksi dia. Aku pun "Alaa takde ke, takpelah" sambil pamer muka terkilan sikit dan perlahan beransur selamatkan diri.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments: