0.1

Kalau ikutkan hati, mahu je aku mohon cuti sebulan tanpa gaji untuk selesaikan hal-hal yang tersepit di pertengahan jalan, contohnya appointment dengan hospital, hal insuran kereta, hal lesen, hal kursus , hal habiskan baca buku 1Q84 dan hal nak install game Football Manager 2012 yang tak dapat dapat. Hal-hal ni sepatutnya dah selesai menjelang bulan ni, tapi dengan cuti mingguan yang tidak menentu macam tipis saja kebarangkalian untuk selesai.

Tapi tu kalau ikut hati aku lah, memang nak sangat cuti sebulan.. kalau hati bos pulak, kita tak tahulah dia nak bagi ke tidak, kalau dia nak bagi pun, kena tanya jugak dia nak bagi apa, bagi cuti atau bagi berhenti terus. Apa pun, aku rasa aku kena selidik juga perkara ni, manalah tahu zodiak bos aku bulan ni meramalkan dia akan jadi prihatin dan murah hati, walaupun keberangkalian untuk dia setuju mungkin 0.1 peratus, tapi tuah orang kita tak tahu ye tak.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments: